Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 27. november 2011

Knækbrød

Prøv denne dejlige super nemme opskrift... Easy peasy

1 dl hørfrø
1 dl græskar kerner
3 dl solsikke kerner
2-3 dl grahamsmel
4 dl vand
1 tsk salt

Blad det hele sammen i en skål og smør det ud på en bageplade (ikke for tykt et lag).

Det hele bages i ovnen ved ca 150 grader i 1 time - skæres i stykker og nydes som de er eller med pålæg..


Der har ikke været meget træning på programmet i denne weekend, hvorfor jeg glæder mig til at give den en skalle i næste uge. Trænger bare til at svede og træne mig helt træt. Med alt for meget lækker mad indenbords i kroppen efter en dejlig weekend i Hamburg, trænger jeg virkelig til at svede igennem. Ja jeg er nok lidt træningsskadet, men jeg har det bare bedst med mig selv, når jeg er i kontrol. Kontrol med hvad jeg spiser og med min træning. Ikke at det skal være diæt tilstande, men blot så jeg føler mig tilpas i kroppen. Så fuld gas i næste uge :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar