Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 26. oktober 2014

Paleo brød

Jeg er gået hen og blevet lidt fan af dette brød. Det er super nemt at lave, det er sundt og det smager lækkert.
Når nu man elsker brød og især brød med ost, så er dette brød helt perfekt, for man får tilfredsstillet sin brødlyst, og alt kan puttes på brødet.

Jeg laver selv min egen blanding istedet for at købe den færdige pose, og så anvender jeg ikke så meget olie som de fleste andre opskrifter.

Paleo brød


  • 100 gr hørfrø
  • 100 gr solsikke kerner
  • 100 gr græskarkerner
  • 100 gr sesamfrø
  • 100 gr mandler
  • 50 gr tranebær (eller rosiner)
  • 3 æggehvider
  • 3 hele æg
  • 10 gr olivenolie
  • Salt
Det hele blandes sammen og hældes i brødform. Bages ved 180 gr i ca 1time. Ingen forberedelser, ingen hævetid - dejlig enkelt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar