Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 25. marts 2017

Av av = øv øv


Øv sidder nu her i stolen med massage pude og håber min ryg bliver bedre. Aner ikke hvad der lige er sket, men min lænd har det ikke godt, føler mig som en gammel kone når jeg skal bevæge mig.

Den fik ellers gas igår aftes med slik og chokolade, hvorfor jeg havde set frem til min løbetur idag udenfor i dejlig solskin. Men kunne mærke min ryg ikke tænkte på løb da jeg vågnede. Mit hovede kunne dog ikke helt slippe tanken om en løbetur så kom i tøjet og prøvede. Men nej det var desværre ikke helt et hit så luntede hjem igen - sølle 2,5 km i langsomt tempo.
Sidder nu og har ondt, føler mig tyk og træls og langtfra i hopla.

Håber der sker mirakler i nat, så jeg vågner til en frisk ryg og klar til en morgen løbetur...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar