Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 17. marts 2017

Happy Day at the gym

Det var bestemt hvad det var idag. Ikke mindst fordi det er fredag og træning på en fredag er bare dejligt især lige inden man skal sætte sig ved morgenbordet på arbejdet med rundstykker, smør og ost.
Men nej det var ikke kun derfor. Jeg faldt i snak med en kollega i fitness og han havde lige haft en pause fes træning da han lige var blevet far. Han sagde så du har vel ikke nogen børn, og jo måtte jeg sige en dreng på ca 1,5 år. Ej det syntes han var flot, for man kunne jo slet ikke se jeg havde fået barn... ihh man bliver bare lige 10% mere glad og klar til weekend. Og ikke mindst fordi jeg lige havde haft et mindre sammenstød med en anden meget sur fyr der bestemt ikke var fan af mig og musikken jeg havde sat på var alt for høj 🙈

Nå men der skal være plads til det hele og ikke mindst til nedenstående lækre flødeboller..  Gid fredag derude..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar