Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 3. marts 2017

Need chocolate - now !

Sådan syntes jeg lidt jeg havde det her til aften (ok måske ikke kun her til aften men kunne have været hvilken som helst anden aften). Og ofte kan det for mig hjælpe med en cola light, men dem havde vi ikke flere af (læs kæresten havde drukket dem alle).
Hmm hvad gør man så, når der intet usundt er i huset og man ikke gider ud efter noget??? Laver noget selv - og på den sunde måde.
Det er egentlig lidt a la hopping på en drømnekage, og hvem er ikke vild med det.. så vuptiog i løbet af 5 min havde jeg min lille dessert, der ikke vat usund eller besværlig at lave.

Jeg målte ikke af men blandede blot følgende ingredienser:

Chokolade-kokos guf
- kokosmel
- havregryn
- chokolade protein pulver
- sukring (kun lidt)
- evt kakao pulver
- lidt vand

Det hele røres sammen og klar til at guffes :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar